سازنده سردخانه صنعتی سازنده سردخانه صنعتی .

سازنده سردخانه صنعتی

تولید کننده سردخانه صنعتی – سوالات متداول در خصوص سردخانه صنعتی

سردخانه صنعتی:

سردخانه صنعتی یک راه حل کارآمد، بهینه همراه با قابلیت پشتیبانی خودکار آسان است که در مقایسه با سردخانه های معمولی بهره وری انرژی برتر و افزایش حجم ذخیره سازی را ارائه می دهد. سردخانه صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز جهت نگهداری برخی مواد فاسد شدنی مانند محصولات لبنیاتی، محصولات گوشتی، محصولات دارویی و پزشکی، مواد غذایی، مرکبات و ... می باشد.

بهره وری انرژی بی نظیر:

شرکت تجهیز گستر خاورمیانه از فناوری مدرن با عملکرد حرارتی بی نظیر جهت طراحی و تولید سردخانه های صنعتی استفاده و بهره برداری می کند که هزینه های انرژی شما را به حداقل می رساند.

سیستم پشتیبانی:

طراحی لوازم جانبی تولید شده ما نیاز به هر چارچوب فولادی را کاهش می دهد، همچنین زمان ساخت را به حداقل می رساند و سردخانه صنعتی شما را قادر می سازد سریع تر عملیات سرد سازی خود را آغاز کند.

افزایش حجم ذخیره سازی:

به کمک سردخانه صنعتی می توان حجم ذخیره سازی مواد بیشتری را فراهم کرد. حجم ذخیره سازی سردخانه های صنعتی 170 متر مکعب که تقریباً 3.5 برابر بیشتر از ظرفیت ذخیره سازی سردخانه های معمولی است.

سوالات متداول: هر آن چه باید در مورد سردخانه صنعتی بدانید!

برای چه محصولاتی می توانیم از سردخانه صنعتی استفاده کنیم؟

سردخانه صنعتی یک راه حل بهینه و مقرون به صرفه با روش نصب سریع است که برای به حداقل رساندن تلفات پس از برداشت محصولات در صنایع مختلف مانند دارو سازی، پزشکی، کشاورزی، محصولات غذایی و ... استفاده می شود. سردخانه های صنعتی می توانند برای بهبود میوه ها یا سبزیجات پس از برداشت برای ماندگاری بیشتر آن ها یا به عنوان سردخانه کالا های خشک، گوشت یا غذا های دریایی استفاده شود.

دمای عملکرد سردخانه صنعتی چقدر است؟

دمای عملکرد سردخانه صنعتی برای مدل استاندارد 0 درجه سانتیگراد است و می تواند برای ذخیره انواع کالا های خشک، میوه ها، سبزیجات، گوشت ها یا غذا های دریایی استفاده شود.

در صورت نیاز، سردخانه صنعتی همچنین می تواند به عنوان اتاق فریزر با دمای عملیاتی تا -25 درجه سانتیگراد استفاده شود. برای انتخاب گزینه های طراحی اتاق فریزر با تیم فنی تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگیرید.

ابعاد سردخانه صنعتی چقدر است؟

مدل های استاندارد قفسه دار سردخانه صنعتی بسته به نیاز مشتریان در ابعاد و سایز های مختلف طراحی و تولید می شوند. برای پاسخ به سوالات خود خصوص اندازه سفارشی سردخانه صنعتی با تیم متخصص تجهیز گستر خاورمیانه در ارتباط باشید.

شرایط نصب پایه برای نصب سردخانه صنعی به چه صورت می باشد؟

قبل از شروع نصب سردخانه صنعتی در بهترین مکان انتخابی شما، باید پایه عایق بتنی تهیه شود. تیم فنی تجهیز گستر توصیه های مربوط به مشخصات پایه را بر اساس نیاز های سردخانه صنعتی شما ارائه می دهند.

آیا قبل از نصب سردخانه صنعتی نیاز به تهیه چارچوب فولادی داریم؟

خیر. طراحی اختراع شده سردخانه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه نیازی به هر چارچوب فولادی برای پایداری سازه را از بین می برد. سردخانه صنعتی مونتاژ شده از پانل های عایق بندی شده و لوازم جانبی آن به تنهایی یک ساختار خود پشتیبانی شده است و نیازی به هیچ چهارچوب فولادی ندارد.

زمان تقریبی تحویل سردخانه صنعتی چقدر است؟

زمان تحویلی ممکن است بسته به موقعیت مکانی و نوع سفارشی سازی سردخانه صنعتی شما متفاوت باشد. با این حال زمان تحویل مشخص در کم ترین زمان ممکن در نظر گرفته می شود. لطفاً با ما تماس بگیرید تا زمان مشخص تحویلی را برای موقعیت مکانی خود دریافت کنید.

چه اجزایی در تحویل سردخانه صنعتی وجود دارد؟

اجزای زیر در بسته تحویلی سردخانه صنعتی گنجانده شده است:

·        پانل های سقفی و سردخانه دیواری

·        لوازم و مصنوعات ناودان

·        کانال های کف و لوازم جانبی صفحه

·        ورق سقف ذوزنقه ای

·        در کشویی

·        واحد خنک کننده و برودتی

·        روشنایی خارجی و داخلی

·        لوازم جانبی کابل کشی و سیم کشی برق

·        رفع و مواد مصرفی برای نصب پانل، برق و روشنایی

·        کمک نصب و پشتیبانی از پانل های دیواری

آیا می توانم در نصب سردخانه صنعتی راهنمایی دریافت کنم؟

آری. هر سفارش سردخانه صنعتی با راهنمای نصب دقیق و دارای اطلاعات کافی برای مونتاژ خود ارسال می شود. سرپرستان نصب ما می توانند از طریق آموزش و تماس های ویدئویی زنده، پشتیبانی نصب را در زمان واقعی ارائه دهند. علاوه بر این، گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه خدمات نظارت بر نصب را به عنوان یک گزینه برای مشتریان در صورت لزوم ارائه می دهد. برای دریافت هزینه خدمات نظارت بر موقعیت مکانی خود با خدمات مشتری، با ما تماس بگیرید.

برای نصب سردخانه صنعتی به چند نفر و چه مدت زمان نیاز دارم؟

زمان نصب بر اساس تجهیزات و تعداد نصب کننده های موجود در سایت متفاوت است. برای اهداف نشانگر، یک تیم 3 نفره با تجربه در محل لازم است که سردخانه صنعتی را در مدت زمان تقریبی 3 روز با توجه به وجود لیفتراک و بالابر در سایت شما مونتاژ کنند.

برای کارکرد واحد های برودتی به چه نوع منبع الکتریکی نیاز دارم؟

اطلاعات منبع تغذیه برای پیشنهاد استاندارد ما در زیر نشان داده شده است. لطفا توجه داشته باشید که ما همچنین می توانیم تجهیزات خنک کننده را متناسب با نیاز منبع تغذیه منطقه ای خود تنظیم کنیم.

منبع تغذیه کمپرسور: 380 - 400/3/50 - 60 (V / Ph / Hz)

آیا سردخانه صنعتی دارای دوره گارانتی می باشد؟

کلیه محصولات و اجزای سازنده شرکت تجهیز گستر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. گارانتی محصولات ما، ضمانت کار را برای مشتریان ارائه می دهند.

آیا سوال دیگری در خصوص سردخانه صنعتی دارید؟

اگر به یک راه حل سفارشی برای پروژه خود نیاز دارید یا اگر سوالی کلی دارید، با ما تماس بگیرید.

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو سردخانه های صنعتی و طراحی آشپزخانه صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.

سردخانه صنعتی شرکت تجهیز گستر خاورمیانه، یک سرمایه گذاری عالی است. سردخانه صنعتی شرکت تجهیز گستر با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سردخانه صنعتی، فرآیند تولید سردخانه صنعتی و همچنین اطلاع از قیمت سردخانه صنعتی به سایت سردخانه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه و یا با کارشناسان و متخصصان تجهیز گستر از طریق شماره تماس های ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشید.

 


برچسب: سردخانه صنعتی - تولید سردخانه صنعتی - تولید کننده سردخانه صنعتی - قیمت سردخانه صنعتی - فروش سردخانه صنعتی - ساخت سردخانه صنعتی - خرید سردخانه صنعتی - سازنده سردخانه صنعتی - سردخانه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه - تجهیز گستر خاورمیانه،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۹:۵۱ توسط:شرکت تجهیز گستر خاورمیانه موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده